Dostava

Dostava na kućnu adresu
Dostava se ne naplaćuje za narudžbe koje prelaze 500,00 kn .

Za sve narudžbe manje od 500,00 kn trošak dostave se naplaćuje u iznosu od 25,00 kn s PDV-om. Cijena dostave nije uračunata u cijenu proizvoda i posebno se naplaćuje.

Pakete dostavljamo dostavnom službom GLS od ponedjeljka do petka.
Ukoliko niste kod kuće u vremenu kad dođe dostavljač, dostavljač će Vas kontaktirati telefonski i dogovoriti ćete se oko termina dostave.

Pošiljku šaljemo ponovo samo ukoliko podmirite sve nastale troškove u toj situaciji: slanje, povrat i ponovno slanje pošiljke i unaprijed uplatite iznos na naš žiro račun.

1. Nakon što HOMELUX potvrdi narudžbu, a najkasnije u roku od 48 sati (ukoliko narudžba pada u neradne dane), počinje teći rok za dostavu proizvoda, te će Korisniku kupljeni proizvodi biti isporučeni u sljedećim rokovima:

– do 5 radnih dana za ostalo područje Republike Hrvatske,
– od 5 do 12 radnih dana za područje otoka Republike Hrvatske,

2. U slučaju predviđenog kašnjenja isporuke zbog više sile i/ili bez krivnje HOMELUX d.o.o.-a te ukoliko iz bilo kojeg razloga Korisnik (kupac) nije dostupan na kontakte koje je naveo prilikom registracije/kupnje kako bi ga se o istome obavijestilo, HOMELUX d.o.o. ne odgovara za kašnjenje isporuke.

3. Korisniku će proizvodi biti isporučeni na adresu dostave koja je navedena prilikom registracije/kupnje, a ukoliko Korisnik (kupac) nije osobno dostupan ili ne prima dostavu na adresu koju je naveo kao adresu dostave bit će mu ostavljena poruka s brojem kojeg će moći kontaktirati ili se dostava može preuzeti od strane druge osobe (punoljetni član domaćinstva, ovlaštena osoba od strane Korisnika uz predočenje osobnog identifikacijskog dokumenta. Korisniku će uz proizvod biti dostavljena i potvrda o sklopljenom Ugovoru.

4. Ukoliko dostava proizvoda ne bude bila moguća zbog netočnih osobnih podataka Korisnika koje je isti unio prilikom registracije, odnosno kupnje kao neregistrirani korisnik (guest user) HOMELUX d.o.o. nije dužan snositi troškove ponovne dostave.

5. Korisnik je obvezan prilikom preuzimanja pošiljku pregledati, vidljiva oštećenja prijaviti izravno dostavljaču te odbiti primiti oštećenu pošiljku. Potpisom dostavnice i primitkom računa Korisnik potvrđuje da je prilikom preuzimanja proizvoda izvršio njegov pregled i da nema primjedbi na oštećenja na transportnim pakiranjima.

6. Ukoliko Korisnik odbije primiti pošiljku zbog utvrđenih i vidljivih oštećenja na transportnim pakiranjima, dužan je ispuniti odgovarajući obrazac dostavne-kurirske službe u vezi oštećenih pošiljaka te putem e-mail-a odmah, a najkasnije u roku od 8 (osam) dana obavijestiti HOMELUX d.o.o. da li želi ponovljenu isporuku ili povrat novca. Po primitku reklamirane pošiljke i odgovarajućeg obrasca HOMELUX d.o.o. se obvezuje na zahtjev Korisnika u rokovima propisanim za dostavu izvršiti ponovljenu dostavu ukoliko se radi o proizvodu koji se nalazi na zalihama kod HOMELUX d.o.o. ili na zahtjev Korisnika izvršiti povrat novca.

7. Ukoliko Korisnik ne preuzme proizvod ili odbije preuzeti proizvod bez valjanog razloga odnosno odbije ispuniti odgovarajuće obrasce, HOMELUX d.o.o. zadržava pravo zahtijevati nadoknadu nastalih troškova.